top of page

ההורים עוברים לדיור מוגן - כדאי להיעזר באיש מקצוע


ההורים עומדים לעבור לדיור מוגן. יש המון עבודה למיין, ולהחליט מה מתוך הדברים שנצברו עוברי איתם, ומה לא... להורים ולכם ברור שנדרשת עזרה במיון וארגון המסמכים והחפצים שנצברו, אך מטבע הדברים יש חששות לפנות לעזרה חיצונית. מניסיוני, אנשים מבוגרים חוששים מהחדירה לפרטיות וזה מובן לי לגמרי. אבל אני יכולה להרגיע! שמי לאה אורבך - פרונט, עו"ד ומומחית לביטוח. הקמתי את "מעברים – מיון וארגון מסמכים וחפצים" כדי להקל על ההורים ועליכם את תהליך המעבר לדיור מוגן ע"י טיפול מקצועי במסמכים ובחפצים שנצברו. השרות שאני מעניקה הוא מאוד אישי ואני שומרת על הפרטיות של לקוחותי בכל מצב! במקומות העבודה שלי עד כה, גם כשכירה, דיסקרטיות היה שמי השני. פגישת היכרות וייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות! שווה להתקשר ! לאה – 052-6672717 "מעברים" מציע מגוון שירותים, וביחד עם הלקוח נעשית התאמה אישית של השירותים לצרכיו:

  • מעבר יסודי על הניירת שנערמה במהלך השנים, בדיקת תוקפו וחשיבותו של כל מסמך, החלטה אילו מסמכים לשמור ובאיזה דרך, וארגון ותיוק הניירת החיונית בצורה יעילה ונוחה לשימוש.

בסוף התהליך המידע יהיה מסודר וניתן לשליפה ושימוש יעיל ונוח.

  • מיון וסידור תכולת הבית – כלים, בגדים, רהיטים, מזכרות, ספרים, אלבומים וכו' – כדי לאפשר בחירה נוחה מה לשמור, מה אפשר למכור ומה לתרום. לאחר מכן יצירת קשר עם גורמים שונים – למכירה / פינוי.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page