למידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו

מיון וארגון מסמכים לאחר אובדן בן\בת זוג
זה קורה, לצערינו, בכל הגילאים – באופן פתאומי או לאחר ייסורים ממושכים – מאבדים את בן הזוג האהוב ואיתו גם את הביטחון, את מי שעליו סמכנו שיסדר ויארגן וידאג שהכל יתנהל כמו שצריך – שהחשבונות ישולמו, הביטוחים יחודשו, שבבנק הכל יהיה מסודר.
בנוסף על הכאב העצום, קיים גם החשש:
מה יהיה? איך אסתדר? מי יטפל בכל מה שבן הזוג טיפל בו?
יש גם הרבה שאלות קשות:
אלו חסכונות נצברו? יש ביטוח חיים? יש פנסיה? מה מגיע לי עקב פטירת בן הזוג? מה צריך לעשות כדי לקבל את הכספים שמגיעים לי בעקבות מות בן הזוג?
הכאב והדאגה הקיומית נכרכים זה בזה.
לכאב שאת/ה חש/ה - אני לא יכולה, לצערי, לעזור.
אבל אני יכולה ומוכנה לסייע לך בכל הסידורים הכרוכים בקבלת זכויותיך ובהתארגנות מחדש למצב אליו נקלעת. שמי עו"ד לאה אורבך-פרונט, בעלת ידע ונסיון רב בתחום המשפט והביטוח והקמתי את מעברים, עסק המתמחה במיון וארגון מסמכים וחפצים שמציע:
* בשלב הראשון – כדי שתדע/י מה יש לך:
לרכז, למיין ולסדר את כל המסמכים הרלוונטיים לקבלת כספים - מחברות ביטוח, הביטוח הלאומי וגופים פיננסיים שונים (קרנות הפנסיה, ביטוחי המנהלים, קופות הגמל, קרנות ההשתלמות, ביטוחי החיים והבריאות).
* בשלב השני – כדי שתוכל/י לקבל מה שמגיע לך:
למלא ביחד איתך את כל הטפסים הדרושים, להתכתב עם הגופים השונים שמחזיקים את הכספים.
* במקביל - כך שיהיה לך קל להמשיך ולתפעל את חשבונות הבית בעצמך:
לרכז, למיין ולסדר את כל מה שקשור בחשבונות הבית ולארגן את החשבונות, זאת תוך התאמה אישית להעדפות שלך.
השירות כולל מעבר יסודי על הניירת, בדיקת תוקפו וחשיבותו של כל מסמך, החלטה אילו מסמכים לשמור ובאיזה דרך, וארגון ותיוק הניירת החיונית בצורה יעילה ונוחה לשימוש.
אני מבטיחה לכם עבודה יסודית, אמינות ושמירה מלאה על פרטיותכם.
אני מעניקה שרות אישי, מכבד, סבלני ומותאם לצרכים האישיים של כל אחד מלקוחותי, על מנת להקל עליו את ההתמודדות עם הדאגות והצדדים הבירוקרטיים של האובדן, להפחית ככל שניתן את הרגשת החוסר אונים ולהתארגן לקראת המשך החיים.
מבחינתי זה לא רק עיסוק מקצועי, אלא ערך וחזון.
השירות ניתן במחיר השווה לכל נפש (במפורש בלי לקבל אחוזים מהתשלומים שיגיעו לך מהגופים השונים).
שווה להתקשר ולקבל הצעת מחיר.